Міністерство освіти і науки України
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім.. М. В. Остроградського
Кафедра педагогічної майстерності
ВИПУСКНА РОБОТА НА ТЕМУ:
«Використання інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі»
Виконала:
Коваленко Раїса Олексіївна,
учитель природознавства
Білицької ЗОШ I – III ст. № 1
Кобеляцького району.
Група вчителів природознавства
ПОЛТАВА - 2016
ПЛАН
ВСТУП.................................................................................................,,,,,,,,.....3
РОЗДІЛ 1. Поняття навчальної технології…………………………………….4
1.1. Ознаки та критерії навчальних технологій.................................................4
1.2. Класифікація навчальних технологій........................................................6
Висновок до розділу 1………………………………………………………….7
РОЗДІЛ 2. Компетентнісний підхід у навчально – виховному процесі…8
2.1.Зміст поняття компетенція і компетентність…………………………,,………8
Висновок до розділу 2............................................ ………………………………..9
РОЗДІЛ 3. Інноваційні технології у процесі навчання і виховання учнів11
3.1. Порівняння традиційного та інтерактивного режиму організації
навчання ………………………………………………………………………,,,,,,,,…..11
3.2. Зміст форм навчально – пізнавальної діяльності учнів в інтерактивному
режимі…………………………………………………………………..................……13
Висновки до розділу 3………………………………………………………........……22
ВИСНОВКИ.........................................................................................................23
Список використаних джерел........................................................................24
Додатки...........................................................................................................…25
Мої учні будуть дізнаватися про нове не від мене;
вони будуть відкривати це нове самостійно.
Моє основне завдання – допомогти їм розкритися.
М. Песталоцці.
У проекті закону України « Про освіту», який обговорюється у Верховній Раді говориться: «Освіта є основою інтелектуального, духовного і культурного розвитку особистості, її успішної соціалізації, економічного добробуту, запорукою розвитку суспільства, об’єднаного спільними цінностями і культурою. Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої суспільної цінності, розвиток її розумових і творчих здібностей, професійних знань і компетентностей, забезпечення її успішної соціалізації у мінливих соціальних умовах, сприяння розвитку особистостей, готових до свідомого суспільного вибору, діяльності в умовах громадянського суспільства для примноження інтелектуального і культурного потенціалу Українського народу і забезпечення сталого людського розвитку в Україні»...Читати далі...
|